Jak dostat na email tu správnou informaci

by · Květen 13, 2016

Během minulé plánované odstávky služeb nastala situace, že přestože jsme o této odstávce informovali dopředu přes email (i na našich stránkách a Facebooku), ne všichni tuto informaci dostali. Proč se to stalo?

Zákazník při objednávaní služeb u nás, má na konci objednávky možnost odškrtnout si tyto dvě možnosti:
1. Chci dostávat informace o akcích, nových produktech emailem
a
2. Chci dostávat informace o odstávkách a změnách emailem

První možnost znamená, že zákazníkovi budou od nás chodit emaily o novinkách, slevách a různých akcích. Tímto kanálem také posíláme linky na nové články v našem blogu, které se věnují i ne nezbytným informacím, ale častokrát zajímavým a prospěšným.

Druhá možnost zahrnuje posílání informačních emailů o systémových změnách a odstávkách.
Když si zákazník zruší zaškrtnutí druhé možnosti, ujdou mu informace o častokrát důležitých změnách, nových funkcionalitách, či o odstávce. Nezneužíváme tento kanál na posílání reklamních mailů a tak se nemusíte bát, že Vás budeme bombardovat slevami a akcemi.

Jestliže nevíte, jak máte nastavené zasílání emailů, můžete si je prohlédnout a nastavit ve svém Control panelu.

1. Klikněte na KONTAKTY
2. Klikněte na Změnit / Zobrazit.

Změna nastavení posílaní emailů
3. Zaškrtnutím políčka si zvolíte o jaké informace máte zájem.
Změna nastavení posílaní emailů

Jestliže se Vám bude zdát, že emaily, které Vám pošleme nejsou pro Vás zajímavé, vždy můžete zrušit jejich odebírání v Control panelu, nebo i přímo na konci emailu.
Věříme, že si vyberete správně a dostanou se k Vám užitečné informace.

Sdílejte

  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • StumbleUpon
  • RSS
  • Add to favorites

Kategorie: Nezařazené

Přidej komentář

*